De Munt wenst u een heerlijke zomertijd. Het bespreekbureau sluit zijn deuren van 5 juli tot 18 augustus, maar tickets en abonnementen kunnen nog steeds online geboekt worden.

Sluiten
De Munt / La Monnaie DE MUNT / LA MONNAIE

Klachten over onze dienstverlening?

De Koninklijke Muntschouwburg hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Hebt u toch opmerkingen of klachten over onze diensten/producten, de kwaliteit van onze dienstverlening, het gedrag van een van onze medewerkers of de manier waarop we de wetgeving toepassen? Meld dit dan gerust meteen aan een van onze medewerkers. Als u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing, kunt u een klacht indienen via klachten@demunt.be.

Wij stellen dan alles in het werk om soortgelijke klachten in de toekomst te vermijden.

We willen elke klacht naar behoren behandelen. Daarom vragen we u om ons op zijn minst volgende informatie te bezorgen:

  • Voornaam
  • Naam
  • Straat
  • Nummer
  • Postcode
  • Gemeente
  • Land
  • E-mailadres
  • Telefoon
  • Klacht (geef ook aan wanneer de aanleiding voor de klacht zich heeft voorgedaan)
     

U krijgt automatisch een bewijs van ontvangst en binnen dertig dagen bezorgen we u een persoonlijk antwoord. 

Je kunt ook ons klachtenformulier invullen.

Lees hier onze folder voor meer informatie over de klachtenprocedure.

NIET TEVREDEN MET ONZE AANPAK?

Neem contact op met de federale Ombudsman:

Bel voor meer info het gratis nummer 0800 99 962.

Wij verwerken uw gegevens volgens de wettelijke bepalingen. Hier vindt u onze privacyverklaring.

Downloads