Klachten over onze dienstverlening?
De Koninklijke Muntschouwburg hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Hebt u toch opmerkingen of klachten over onze diensten/producten, de kwaliteit van onze dienstverlening, het gedrag van een van onze medewerkers of de manier waarop we de wetgeving toepassen? Meld dit dan gerust meteen aan een van onze medewerkers. Als u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing, kunt u een klacht indienen via klachten@demunt.be.
Wij stellen dan alles in het werk om soortgelijke klachten in de toekomst te vermijden.
We willen elke klacht naar behoren behandelen. Daarom vragen we u om ons op zijn minst volgende informatie te bezorgen:
- Voornaam
- Naam
- Straat
- Nummer
- Postcode
- Gemeente
- Land
- E-mailadres
- Telefoon
- Klacht (geef ook aan wanneer de aanleiding voor de klacht zich heeft voorgedaan)
U krijgt automatisch een bewijs van ontvangst en binnen dertig dagen bezorgen we u een persoonlijk antwoord.
Lees hier onze folder voor meer informatie over de klachtenprocedure.
NIET TEVREDEN MET ONZE AANPAK?
Neem contact op met de federale Ombudsman:
- Via het elektronische klachtenformulier op www.federaalombudsman.be
- Per e-mail: contact@federaalombudsman.be
- Per brief: Leuvenseweg 48 bus 6, 1000 Brussel
Bel voor meer info het gratis nummer 0800 99 962.
Wij verwerken uw gegevens volgens de wettelijke bepalingen. Hier vindt u onze privacyverklaring.